-- Pasirinkite --

Tarptautinis projektas „LEARNING TO BE“

Gru 20, 2021

Priimamojo darbo grafikas

Raštinės darbo laikas
I-IV: 8:00 – 17:00
Pietūs: 12:00 – 12:45
V: 8:00 – 15:45
Adresas: Palydovo g. 29A, Vilnius, Lietuva

Laisvos darbo vietos

Informaciją apie darbuotojų poreikį rasite čia: Darbuotojų poreikis.

Pastebėjote galimus korupcijos atvejus?

Informacija ruošiama...

Tarptautinis projektas „LEARNING TO BE“

Gru 20, 2021

2019 m. rugsėjo 19 d.

PROJEKTO „LEARNING TO BE“ SEMINARAS VILNIAUS „VILNIOS“ PAGRINDINĖS MOKYKLOS BENDRUOMENEI

Įgyvendinant projektą „Learning to be“, Vilniaus „Vilnios“ pagrindinėje mokykloje 2019 m. rugpjūčio 26 d. ir rugsėjo 19 d. mokyklos bendruomenei buvo surengtas seminaras „Nuoseklus socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymas ir vertinimas mokykloje“. Seminaro metu buvo apžvelgta, kas yra SEU ir kodėl apie tai kalbame visi kartu, buvo gilinamasi į tarpusavio santykiais paremtos mokymosi aplinkos kūrimą mokykloje. Darbo grupėse kalbėta apie susitarimus ir elgesio lūkesčius mokyklos bendruomenėje, apie tai, kur ir kaip mūsų mokykloje ugdomi socialiniai ir emociniai įgūdžiai, nagrinėta SEU praktika: SEU tikslai ir mokymosi metodai pamokoje. 

2019 m. gegužės 30 d. 

TARPTAUTINIS PROJEKTAS „MOKYMASIS BŪTI: SOCIALINIŲ, EMOCINIŲ IR SVEIKOS GYVENSENOS ĮGŪDŽIŲ VERTINIMO METODŲ BEI PRAKTIKŲ PLĖTOJIMAS ŠVIETIMO SISTEMOSE (ANGL. „LEARNING TO BE“)“

Džiaugiamės, kad Vilniaus „Vilnios“ pagrindinė mokykla yra viena iš 20 Lietuvos mokyklų, kuriose bus įgyvendinamas projektas „Learning to be“. Projektas bus įgyvendinamas pagal Europos Sąjungos programą „Erasmus+“.

„Mokymasis būti: Socialinių, emocinių ir sveikos gyvensenos įgūdžių vertinimo praktikos bei metodikų plėtojimas švietimo sistemose“ yra eksperimentinis projektas, suvienijęs švietimo institucijas, mokytojus ir mokslininkus septyniose Europos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Slovėnijoje, Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje ir Suomijoje.

Projektas „Mokymasis būti“ yra pagrįstas prielaida, kad mokinių pasiekimų vertinimas dabartinės Europos mokyklose neturėtų apsiriboti mokinių žinių ir akademinių pasiekimų vertinimu. Būtina stebėti ir vertinti asmenybės brandą, socialinius įgūdžius, asmenines nuostatas ir kitus bendruosius gebėjimus. Nuoseklus vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymas yra įvairiapusiškai naudingas tiek visai visuomenei, tiek kiekvienam visuomenės nariui atskirai.

2019 m. gegužės 13-14 d. Vilniaus „Vilnios“ pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui R. Mickevičienė ir socialinė pedagogė K. Kajėnaitė dalyvavo mokymuose mokyklų vadovams „Nuoseklus socialinio ir emocinio ugdymo plėtojimas mokykloje“. Mokymų metu dalyviai buvo supažindinti su SEU nauda mokiniui ir bendruomenei, SEU integravimo į mokyklos gyvenimą galimybėmis, SEU įgyvendinimo metodiniu rinkiniu, žingsniais bei įsivertinimu.

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001)

Naujienų prenumerata

Sužinokite mokyklos naujienas pirmi.

Skip to content